maandag 26 juni 2017

Avondvierdaagse 9 t/m 12 mei 2016 Dag 4 (4*6 km)


Toen ik vandaag aan de start stond werd er omgeroepen dat ik naar de geluidswagen moest komen. Ik dacht nog 'ík'? Maar toen ik me had gemeld bleek dat ik moest komen omdat ik voor de 25x liep. Ik werd even in het zonnetje gezet.
 Ik startte dus iets later en belde mijn broer nog even dat ik bij de rotonde (begin defilé) zou wachten.


 De laatste kilometers door de bossen werden afgelegd.
 



  En al snel liepen we richting de Onyxdijk, waar de scholen zich konden opstellen.
 
En ook de Tullepetoan ontbrak niet.
Filmpje Onyxdijk.


Filmpje Rotonde Zundertseweg

 
Mag ik ook op de foto meneer?
 De muziekbandjes waren ook aanwezig, ...




 ... en speelde vrolijke muziek.


De laatste meters.

Mijn 25ste avondvierdaagse zat erop, voor mij in allerlei opzichten een bijzondere.

 
Ik kreeg zelfs van de organisatie een mooi boeket bloemen aangeboden. Hartelijk bedank hiervoor.


 Nu ging ik zelf nog even naar het defilé kijken.


Filmpje Defilé 1
Ongeveer 3000 deelnemers deden dit jaar mee.

Filmpje Defilé 2


Vergeet mijn gastenboek niet:
https://www.tboek.nl/gastenboek/tinykouters/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten