dinsdag 27 juni 2017

Avondvierdaagse THOR 15 t/m 18 mei Dag 4 (4*6 km)




De laatste dag van mijn 26ste avondvierdaagse. Een relatief zware, omdat ik de hele week werk in Terneuzen. En zeker woensdag was het erg warm. 

We vertrokken evenals de vorige dagen rond kwart over zes. 


Het was nog maar een klein stukje door de bossen.



Daarna de laatste 2 kilometers. Mijn broer en ik waren op tijd en liepen door naar de finish.


Filmpje langst de scholen.




We waren zo vroeg dat nog niet alle muziekgezelschappen waren begonnen met spelen.

Iets voor half acht kwamen we aan. Men moest nog even zoeken naar nummer 26 maar die was snel gevonden.

We dronken nog iets en daarna richting huis. Deze avondvierdaagse zat er ook weer op.

Vergeet mijn gastenboek niet:
https://www.tboek.nl/gastenboek/tinykouters/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten