zondag 25 juni 2017

Brief KWF n.a.v. gift Vierdaagse 2014

Ook dit jaar heb ik weer een donatie gedaan aan KWF Kankerbestrijding n.a.v. de Vierdaagse. Sinds ik in 2005 tijdens mijn Gouden Vierdaagse mij heb laten sponseren doe ik dat ieder jaar.
Op 1 augustus ontving ik onderstaande brief:

Beste Tiny,
Geweldig dat je KWF Kankerbestrijding een warm hart toedraagt. Met jouw gift van € 200,00 investeer je in leven: je draagt bij aan wetenschappelijk kankeronderzoek, voorlichting en de ondersteuning van kankerpatiënten. Een wereld waarin kanker niet langer een dodelijke ziekte is, komt hierdoor dichterbij.
We hebben in 65 jaar al veel bereikt, maar om deze droom werkelijkheid te laten worden, moet er nog veel gebeuren. Samen met jou en vele anderen gaan we door en blijven we ons inzetten voor leven. Nogmaals hartelijk dank voor jouw steun.
Graag houden we je op de hoogte via onze digitale nieuwsbrief en op kwf.nl. Hier kun je ook terecht voor meer informatie.
Met vriendelijke groet, 
Michel Rudolphie
Michel T. Rudolphie
algemeen directeur

Geen opmerkingen:

Een reactie posten