dinsdag 27 juni 2017

Maandag 18 juli 2016 (Tweede dag aanmelding)

Bericht in de Telegraaf over de parade

Omdat ik vandaag niet hoefde te werken kon ik mijn broer wegbrengen. Dus we reden richting ons slaapadres in Beek. Met onderweg weer de vaste stop bij pomp De Lucht. Iets na het middaguur kwamen we aan op het gastadres.






 Na even wat bijgepraat site hebben reden we richting Nijmegen.

Omdat mijn broer zich al had opgegeven konden we direct naar het Kolphingshuis waar we nog de GKD-shirts konden ophalen.







Puddingbroodje (dit keer niet in Beers)



Daarna richting de wedren waar mijn broer nog even zijn pakket moest ophalen waarmee hij gevolgd kon worden. De thuisblijvers konden hierdoor ook aanmoedigingen doorgeven die iedere dag op een bord verschenen.







De jongste 100


Daarna richting de KRO tent waar mijn broer nog een shirt met een aantal bonnen voor consumpties kon ophalen. Op het shirt kon zelfs een embleem van de 100ste Vierdaagse worden gezet.
We dronken nog een paar consumpties blijde KRO, kregen zelfs van andere nog bonnen, maar hebben het niet allemaal op kunnen maken.
















 Daarna reden we weer naar Beek.


Later gingen we een oude traditie in ere herstellen, namelijk eten bij de Oude Molen. We moesten wel iets anders rijden omdat de Zevenheuvelenweg was afgesloten.
 
Helaas konden we niet gratis parkeren bij het bevrijdingsmuseum, dus ik moest de auto ergens anders wegzetten. Na rustig te hebben gegeten bracht ik mijn broer terug naar het gastgezin.

Het gaat warm worden.

Ik reed weer richting Roosendaal. Ik moest nog 3 dagen werken. Ditmaal stuurde mijn navigatie me over de Waalbrug en reeds via Geldermalsen en de Moerdijkbrug terug naar Roosendaal. Morgen weer werken, de eerste maal tijdens de Vierdaagse.

Vergeet mijn gastenboek niet:
https://www.tboek.nl/gastenboek/tinykouters/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten