donderdag 22 juni 2017

Marktdalwandeltocht 24 september 2011 (10 km)

Deze wandeling stond eigenlijk helemaal niet op de planning, maar op advies van de fysiotherapeut moest ik eens kijken hoe het met de knie was. Ik had overigens vrijdag 23 september weer een wat zeurderig gevoel.
 Ik reed naar Ginneken (Breda) en besloot voor alle zekerheid ook de 5 kilometerroute mee te nemen.
 Om 10 voor tien kon ik vertrekken richting het Mastbos.


 Maar eerst moest de Mark worden overgestoken. Het bruggetje was al in zicht.

 Het was een nazomerse dag, alhoewel nazomer, dit is gewoon de zomer.  


 De tocht liep door het Mastbos met zijn herfsttafrelen (of toch zomertafrelen?) 
 Besjes ... 

... eikeltjes. 
Ik liep de splitsing van de 5 en 10 kilometer voorbij zonder dat ik het zag. Omdat het redelijk goed ging besloot ik gewoon de 10 kilometer te wandelen.


 Na een uurtje wandelen had ik 5 kilometer afgelegd en kwam bij de rust aan. 
Na even 10 minuten te hebben gerust onder het genot van een drankje liep ik verder voor het 2de gedeelte.  


 En weer waren er besjes ... 

 ... en ook gezaagde stammen. Uiteraard niet om op te klimmen. 


 Het weer was geweldig, de knie hield het goed alleen was een klein gedeelte los zand wat lastig.

 Paddenstoelen waren ook al te zien. 



 Langzaam kwam Ginneken weer in zicht.



 Ook het bruggetjes waar we eerder over waren gelopen kwam weer in beeld. 


 Helaas heeft deze dag voor enkele automobilisten een duur einde. 
Om kwart over twaalf kon ik me afmelden. Goed weer en een leuke tocht. Hopelijk blijft de knie het doen.
Op naar 20 juli 2012. (+/- 17.00u)

Vergeet mijn gastenboek niet:
https://www.tboek.nl/gastenboek/tinykouters/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten