zondag 25 juni 2017

Snertwandeling De Losse Feeter Etten Leur 19 januari 2014 (16,4 km)

De snertwandeling van de Losse Feeter hadden Ron Konijn, mijn broer en ik uitgekozen voor vandaag. 
De tocht die in Etten Leur werd georganiseerd. De Losse Feeter bestaat 10 jaar, ik dacht zelf dat ze langer bestonden. 



In het eerste stuk liepen we langs de spoorbaan richting Breda en het Liesbos.



We kwamen daar uiteindelijk niet langst want we moesten het spoor over om richting het Turfschip in Etten Leur noord te wandelen. 
We liepen Etten Leur weer in. 


Nieuwbouwwijk 






Hier stond ook het standbeeld van Adriaan van Bergen. Omdat we net lekker op gang waren hielden we na het stempelen alleen een sanitaire stop om direct verder te wandelen.  

We liepen verder door een andere stukje van Etten Leur. 

Om vervolgens weer een beetje buiten Etten Leur terecht te komen.


Na stevig te hebben doorgewandeld werd na een kilometer of twaalf de tweede rust bereikt. Hier hebben we wat gedronken en ik bestelde ook nog iets te eten. Men was even zo druk dat ze niet in de gaten hadden dat ik nog moest afrekenen. Maar natuurlijk deed ik dat keurig.  




Na een klein kwartiertje liepen we verder voor de laatste kilometers. Al snel liepen we Etten Leur weer in en zagen op de muur Maria met Jezus.  

Toen we in de buurt van het station kwamen staken we het spoor over en kwamen na een paar honderd meter bij de finish aan. 
De laatste kilometers richting de finish. 

Toen we ons af hadden gemeld kregen we een pen van de Losse Feeter. De wandelclub bestond 10 jaar. Overigens dacht ik dat ze al langer actief waren zoals ik al eerder schreef. Na een kop erwtensoep te hebben gegeten, reden we weer huiswaarts. 

Vergeet mijn gastenboek niet:
https://www.tboek.nl/gastenboek/tinykouters/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten