zondag 25 juni 2017

Vrijdag 18 juli 2014 (Nagenieten bij Spijker)


 
 


Jan van Vulpen ook in Beek!! 
De overwinning vieren met een paar pilsjes bij Spijker. Natuurlijk wilden wij ons succes vieren, mijn broer en ik hadden vandaag voor de 17de maal de Vierdaagse succesvol voltooid.
En we organiseren op 13 september de reünie van de Goudenkruisdragers Vierdaagse.
Maar toch bleef de ramp (lees aanslag) op de MH17, waardoor er geen muziek was tijdens de intocht een zware domper op deze dag leggen.  
Zoals we gewend waren was er bij Spijker weer live muziek. We spraken nog met een aantal andere gasten over de Vierdaagse.
Na 2 pilsjes (dat door de vermoeidheid op meer pilsjes leek) nog even een gehaktbal halen bij de snackbar. Daarna alvast wat spullen inpakken en slapen.
Zaterdag weer richting Roosendaal.  



Speciale dank gaat uit naar:
  • De stichting Vierdaagse voor het organiseren van deze editie 
  • Vereniging Goudenkruisdragers Vierdaagse voor de verzorgingsposten 
  • KNBLO voor de verzorgingsposten al heb ik daar dit jaar weinig gebruik van gemaakt. 
  • Ons gastgezin Rob en Marian 
  • KRO voor het T-shirt en de consumpties op maandag 
  • Ma en Annie Teeuwessen voor de jaarlijkse steun in Cuijk Supporters thuis 
  • Ron Konijn (die zelf nummer 16 heeft behaald) 
  • Ad Fens voor de steun in Groesbeek 
  • Vrijwilligers bij de start/Finishlocatie en de controles onderweg 
  • Arnold en Kristel dat ze toch vrijdag nog even Free Hugs aan het uitdelen waren 
  • Kadaster voor het mooie kwartet 
  • En iedereen die ik ben vergeten.
Zonder deze personen had ik de Vierdaagse nooit succesvol hebben kunnen afsluiten.
Soms is het beter iets moois te verliezen
Beter verliezen
Dan als je het nooit hebben gehad.
 
Rowwen Hèze
 
(Geciteerd door de broer van Bart Lambregts tijdens de herdenkingsbijeenkomst van 29 juli 2014 in Roosendaal) 

Vergeet mijn gastenboek niet:
https://www.tboek.nl/gastenboek/tinykouters/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten