maandag 26 juni 2017

Winterserie WIEGO 16 januari 2016 (5,0 km)

Deze wandeltocht had ik al in het wandelboekje zien staan.
Ik wist echter nog niet of ik hem ging lopen vanwege mijn behandelingen en de vermoeidheid.
Maar het weer zag er vanmorgen goed uit. Dus ik besloot toch 5,0 km te wandelen.

Toen ik me inschreef vertelde ik dat ik op dit moment hooguit 5,0 km zou kunnen lopen. Ik vertelde ook waarom.

Na me te hebben ingeschreven, ging ik met goede moed op pad. Het ging even wat hagelen, maar dat was zo voorbij.





Na een aantal kilometers kwamen we in een bos aan. Dit was toch wel erg drassig omdat het vrijdag had geregend.


Het was soms echt onmogelijk om een goed pad te vinden. Dus mijn schoenen en joggingpak werden goed vies. Gelukkig was het bos al snel weer voorbij.


Op mijn app stond dat ik al 4 kilometer had gewandeld.

Dus ik dacht nog 1 kilometer, al had ik de indruk dat ik er nog lang niet was.




Het bleek later 6,8 kilometer te zijn, zodat ik de laatste kilometers, die over verharde padden liepen, erg mijn best moest doen om het te halen. 

Frustrerend voor een Gouden Kruisdrager, maar we moeten het maar even accepteren dat de conditie vanwege mijn ziekte en nabehandeling een flinke dreun heeft gekregen. De uiteindelijke tijd viel echter wel mee.

Vergeet mijn gastenboek niet:
https://www.tboek.nl/gastenboek/tinykouters/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten