dinsdag 27 juni 2017

Winterserie Wiego 4 maart 2017 (10,0 km)


Het was weer een maand geleden dat ik had gewandeld tijdens een georganiseerde tocht. En toevallig was dat ook de Winterserie van WIEGO.
Na de carnavalsdagen en eerder ook een week ziek moest het maar weer eens gebeuren. Alhoewel ik nog steeds een beetje aan het kwakkelen was, wat zich voornamelijk uitte in een stevig kriebelhoestje. Iets over half elf starten min broer en ik voor de 10 kilometertocht.

De tocht liep al snel door het Mastbos, maar dat was wel goed te doen.





Onderweg maakte ik nog wat foto's. Een kabouter met een puntmutsje dat op een potlood leek en een paar mooie huizen.










Na 5 kilometer kwamen we aan bij de rust waar we wat dronken.

Na de rust gingen we weer snel de bossen in voor de tweede helft van de wandeling. 



Dit ging weer grotendeels door de bossen. Maar het liep goed.

Op een gegeven moment kwam het gesprek op mijn weblog en ik vertelde dat ik al een leuk YouTube filmpje had gevonden om er bij de Roze Woensdag te gebruiken.


Mijn broer was aan het raden. En we miste een afslag zodat we ineens na 500m ontdekten dat er geen route meer werd aangegeven. Twee dames waren ons gevolgd.
Even op de kaart kijken en een stukje teruglopen. (Het YouTube filmpje is overigens Haar naam was Hans, maar nu is het Simone.)  

Toen we terugliepen zagen we Kees Braat die we kennen van het wandelcircuit en de EHBO.

We liepen een stuk met hem mee.

Het einde kwam ook al in zicht, de toren van de kerk van Ginneken zagen we al.



Toen we ons afgemeld hadden bleek dat we een kilometer teveel hadden gewandeld. We namen nog een broodje gehaktbal en reden weer naar huis. 

Vergeet mijn gastenboek niet:
https://www.tboek.nl/gastenboek/tinykouters/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten