zondag 25 juni 2017

Winterserie Zuidwesthoek De Blaar 6 december 2014 (10 km)

Vandaag besloot ik in Steenbergen te gaan wandelen. 

 Dit keer alleen omdat mijn broer naar Hilversum was waarbij de eerste 2 afleveringen te zien kreeg van Noord-Zuid, een nieuwe KRO serie. Hij had namelijk een prijs gewonnen.  
Omdat ik enkele weken last heb gehad van een voorhoofdsholte ontsteking besloot ik maar 10 kilometer te wandelen. Het was niet te koud.  

 De tocht liep richting de Welberg. 

 

 



 Hoewel de routebeschrijving al snel de rust aangaf waren de eerste stukken best lang.   

Kerk Steenbergen 
Maar ik liep toch goed, dat had ik ook al op mijn telefoon gecontroleerd.  

Zoals ik al meer geschreven heb bij tochten in Steenbergen, het is vaak gewoon goed aangegeven, maar een herhalingspijl zou soms handig zijn. Geeft wat minder twijfel. 


 



 
Zelf de TV-toren in Roosendaal was met een telelens goed te fotograferen. 
Na een ruim uur was de rust bereikt en ik kocht daar wat te drinken en erwtensoep.   


Ik vertelde aan medewandelaars dat ik geen grote afstand had gekozen omdat ik een tijdje niet had gewandeld.  
Na een kwartiertje liep ik weer verder.


 
  


De tocht liep nu door een bosachtig gebied. 
 


Om uiteindelijk weer bij de Welberg uit te komen. 
Kapel 



De finish kwam in zicht.
Daar dronk ik nog iets. Ik reed naar huis en keek gelijk even waar het nieuwe stuk van de A4 liep. Op een bepaald moment reed ik op een parallelweg. Bij Halsteren kon ik de A4 daadwerkelijk op. Na de tocht was ik toch wel erg moe. En dat ging eigenlijk niet echt over. Even rustig aan doen maar, want ik moest nog naar Jeans in de Schouwburg.
Dat was erg leuk, maar ik besloot na de voorstelling wel direct naar huis te gaan. Ik sliep heel slecht, moest constant naar de toilet en had pijn. En hoge koorts, het ene moment erg koud en daarna weer warm. Nu weer een blaasontsteking.

 
Daarom is dit verslag pas 23 december op de site gekomen, ook omdat na de blaasontsteking weer een bronchitis werd geconstateerd door de dokter. De conditie is nu een stuk minder geworden. Die moet dus weer even worden opgebouwd.
Wanneer de volgende tocht is weet ik nog niet.
Misschien 29 december in Hoogerheide.

Vergeet mijn gastenboek niet:
https://www.tboek.nl/gastenboek/tinykouters/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten