zondag 3 juni 2018

Eigen rondje Roosendaal 3 juni 2018 (25,6 km)


Vandaag besloten we weer eens een eigen route in de omgeving van Roosendaal uit te zetten. De tocht was uitgezet door mijn broer en was ongeveer 25 kilometer lang.
De start was bij mijn broer en verdeeld in 4 etappes:
  • Huis broer naar de Lodge in Visdonk (bos)
  • Lodge Visdonk naar huis van mijn moeder
  • Huis van mijn moeder naar mijn eigen huis
  • Mijn huis naar het huis van mijn broer.
Vandaag geen verhaal maar een aantal foto's die hieronder te bekijken zijn.








Molenbeekpad



T.V toren














De Lodge







Visdonktunneltje







Vrouwenhof













Oorlogsmonument






Hier ben ik geboren (rechterhuis met hoog dak)






Een oude trein kwam voorbij.



En ook een moderne trein.













De Vliet



Tullepetaon op het dak






Vrouw in kooi












Rosada Outlet centrum







Even Roosendaal verlaten.







Wouw
















En Roosendaal was weer in zicht.












Weer een tunneltje onderdoor.





Vergeet mijn gastenboek niet:
https://www.tboek.nl/gastenboek/tinykouters/ 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten