zaterdag 16 maart 2019

Gertrudiswandeltocht buitenroute 16 maart 2019 (6,8 km)




Vandaag werd het uiteindelijk een korte wandeling in Bergen op Zoom. Toen ik daar aankwam zie een verkeersregelaar dat er misschien iets met mijn verlichting was, maar het kon ook de auto zijn die gelijk arriveerde. Hoewel ik geen signaal had gekregen ging ik toch even kijken. Maar er was niets aan de hand. En dinsdag zou mijn auto gekeurd worden. (hier werd ook niets ontdekt.)
Morgen zouden we naar de Efteling gaan en dat werd ook een druk dagje. In eerste instantie dacht ik aan 7,0 km buitenroute en 7,0 km stadsroute. 
Maar het werd alleen maar de buitenroute. 
Het was nog een beetje triest weer.

 
Al snel was ik in de buurt van de A58. 

Dus liep al snel Bergen op Zoom uit en kwam op een onverhard stuk. 

Nadat ik een klein bruggetje was overgestoken liep de tocht door bosrijk gebied. 
Even de hondjes uitlaten.




En ik liep inderdaad op de 7 kilometerroute zoal dit blad aangaf. 


Al snel kwam ik dit gebied weer uit en liep weer even langst de A58. 

Om daarna snel het bos weer in te gaan. 
Herfst? Het is toch al bijna lente

Hier was even twijfel zodat ik een ronde 2 maal liep, maar uiteindelijk kwam het allemaal goed. 



De pijlen waren weer aanwezig. 




Omdat de tocht natuurlijk niet zo lang was liep ik snel terug richting Bergen op Zoom. Een mooi natuurgebied werd gepasseerd ...






… en ik passeerde een sluisje. 





Bergen op Zoom was weer bereikt. 


Daarna liep ik langst het spoor. 
Nu was het nog een klein stukje richting de finish. 
Die bereikte ik na een aantal industrieën te hebben gepasseerd. 



Ik dronk nog wat en reed huiswaarts. 
Morgen de Efteling.

Vergeet mijn gastenboek niet:
https://www.tboek.nl/gastenboek/tinykouters/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten