donderdag 30 juli 2020

Een ommetje door Oud Gastel 30 juli 2020 (3,5 km)


Het was erg warm vandaag maar toch besloot ik om het Ommetje Oud Gastel te wandelen. Oud Gastel waar we een week geleden nog langst waren gekomen tijden de 3de dag van de Alternatieve Vierdaagse. Ik wilde ook mijn nieuwe fototoestel uittesten.
Echter toen ik aankwam bleek mijn fototoestel niet te werken. En dat is logisch zonder batterij die thuis nog aan het opladen was. Dus toch maar even terug gereden.
Zodat ik een ruim half uur pas echt kon starten aan de wandeling en het nog iets warmer was geworden. Dus toch maar rustig aan doen. Ik kwam op de markt voorbij deze waterpomp.
En ook stond de markt er.

Al snel zag ik weer een bordje wat de route aangaf. Ik liep door een park.


Waar ik uiteraard weer een aantal foto's kon maken.

Dit eendje nam een frisse duik.

Toen ik het park was uitgelopen liep ik langst de brandweer en de voetbalvereniging.



Na een paar straten kwam ik in een bos terecht.


Soms zijn mooie dingen zo dicht bij huis te vinden en het is nog nooit opgevallen. Het had zelfs een mooi stukje kunnen zijn voor de Dag van Oud Gastel van vorige week.



Even later liep ik het bos weer uit ...
… en maakte een foto van de omgeving.


Daarna liep ik weer langst verschillende vijvertjes.

Dor het prachtige misschien iets te warme weer was het heel mooi om hier te wandelen.


De bloemen waren mooi.
En dit eendje zwom vrolijk rond.






In de verte zag ik de toren van Oud Gastel.


Ondertussen genoot ik van de vijvertjes.




Deze bloemen stonden ook mooi in bloei.
Ik kwam op de Veerkensweg uit en liep langst het busstation.


Ik liep richting de Markt om daar wat te drinken.






Het was er echter erg druk dus besloot ik naar vliegveld Seppe (Breda Airport) te rijden en daar een broodje gehaktbal te bestellen.
En er kwam een helikopter aan die uiteraard ook even op de foto moest. Het was wederom een mooie wandeling.

Vergeet mijn gastenboek niet:
https://www.tboek.nl/gastenboek/tinykouters/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten