zaterdag 10 april 2021

Hartstocht 10 april 2021 (10,4 km)

Samen met mijn broer heb ik vandaag de Hartstocht gewandeld in de buurt van St. Willebrord
Mijn broer had de tocht uitgezet. Ongeveer 10 kilometer lang.
We starten bij de kerk in St.Willebrord.
Als eerste liepen we langst de Lourdesgrot en twee beelden.





Even later kwamen we in een gedeelte uit waar nieuwe huizen werden gebouwd.




Toen we uiteindelijk Willebrord verlieten ging de tocht verder richting het industrieterrein van Etten Leur.



Rotonde met vliegtuig.







In de verte zagen we de kerk van St. Willebrord.

En deze paarden waren ook aan het genieten.




Rotonde met fietsers.

Al is de straatnaam hier met een K geschreven , eigenlijk willen we deze term niet meer zien.



We liepen weet richting St. Willebrord.


Nog een paar straten, de finish kwam in zicht.

Hoewel de app niet goed werkte hadden we ruim 10 kilometer afgelegd. De afstand waarvoor we ons hadden ingeschreven.

Bij de kerk namen we de auto weer richting huis.
Ik heb het gehaald!

Nee wij hebben het gehaald evenals zovele die vandaag deze virtuele tocht hebben gewandeld.

Vergeet mijn gastenboek niet:

https://www.tboek.nl/gastenboek/tinykouters/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten