zondag 20 oktober 2019

Brabantse wandeldag 20 oktober 2019 (10,0 km)


Vandaag haalde mijn broer me op om te gaan wandelen in Breda tijdens de Brabantse wandeldag.
De start was op het terrein van Sprint waar volgend jaar in juni een Samenloop voor Hoop georganiseerd wordt.
Maar vandaag dus wandelen.
Gisteren hadden we een tocht met startplaatsen op 5 verschillende plaatsen in de omgeving van Bergen op Zoom. Maar omdat het begin van de ochtend erg hard aan het regenen was besloten we dat niet te doen.
Waar we later wel spijt van hadden want na de heftige regenbui werd het beter.

We liepen het grootste gedeelte door het Mastbos.

Ook hier waren weer veel paddenstoelen te zien.



Even later liepen we in de omgeving waar de Winterserie van WIEGO (die ook deze tocht organiseerde) steeds start.



Even later waren er weer paddenstoelen te zien.

Tekst op een steen.







Het werd echt een tocht om volop te genieten van de herfst.







Langzaam kwamen we aan bij de rust.

Dit was na ongeveer 7 kilometer.


Jammer van deze mooie paddenstoel.


We liepen langst het water, waar ik het idee had dat ik hier nog nooit had gewandeld.
Maar bij het terugkijken naar de foto’s zag ik dat ik enkele weken eerder, al was het toen in tegengestelde richting, had gewandeld.
Mooi spiegelbeeld.



En wederom waren er mooie paddenstoelen te zien.




Die uiteraard ook op de gevoelige plaat moesten.





Daarna was het nog een klein stuk richting de finish.


En na ruim 10 kilometer konden we ons afmelden.

Nog even wat drinken en daarna bracht mijn broer me weer naar huis.

Vergeet mijn gastenboek niet:
https://www.tboek.nl/gastenboek/tinykouters/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten