zondag 26 november 2023

St. Nicolaas wandeltocht De Wandelende Krabben 26 november 2023 (6,4 km)


Nog steeds geen lange wandelingen dus gekozen voor de St. Nicolaastocht van de wandelende Krabben.
Ik koos (dacht ik) de rode route, dat was de paddestoelenroute maar dat bleek later de bruine route te zijn.
Maar de kleur leek toch echt rood. 
De tocht waren 5 routes van steeds ongeveer 7 en 1 route van 14 kilometer die steeds startte bij het beginpunt.
Een punt dat zonder verkeersovertreding (straat met een wit bord rode rand) niet bereikt kon worden. Dus toch maar de straat ingereden.
Mijn broer was apart gereden en liep een andere route van 7 kilometer.
Mijn route bleek echter maar 6,4 kilometer te zijn.
Wel was het een mooie tocht in de herfst met veel bladeren en paddestoelen. 

Maar niet de rode waar ik zo op had gehoopt.

Mijn Garmin bleek het eerste stuk niet goed geregistreerd te hebben, maar gelukkig kon ik dat later thuis bijtekenen.



Ik keek goed naar de paddenstoelen šŸ„ en maakte er diverse foto’s van.


Veel routes hadden gelijke stukken dus goed opletten bij de splitsingen.

Een keer twijfelde ik maar het bleek later gewoon goed te zijn.






Omdat de start in Ossendrecht was kwamen we langst een grenspaal.



Nog steeds mooie paddenstoelen maar geen rode. šŸ˜¢ 






Vanwege de bladeren moest er wel worden opgelet dat er niet gevallen werd.

Huisje


Langzaam kwam het einde weer in zicht.



Ik kon me afmelden. Tijdens de wandeling had mijn broer gebeld dat hij ook onderweg was.

Ondertussen nam ik thee en erwtensoep.
Ik kreeg een kaartje mee om zo snel mogelijk weg te kunnen zonder weer grote verkeersovertredingen te maken. Het was een stukje over Belgiƫ en daarna via de A58 naar Bergen op Zoom en Roosendaal.

Vergeet mijn gastenboek niet.

https://www.tboek.nl/gastenboek/tinykouters/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten