zaterdag 16 december 2023

Winterserie WIEGO 16 december 2023 (11,0 km)


Vandaag de eerste Wintertocht van WIEGO.
Dit is de eerste van de vier wandeltochten die ieder jaar worden georganiseerd. De tweede is in januari 2024.

De tocht liep door het Mastbos. Dat ligt dicht bij de start.

Wel moet goed op de pijlen worden gelet, want ik hoorde van andere wandelaars dat niet altijd de routebeschrijving werd begrepen.



Maar ik vond het deze keer wel duidelijk.

Er liepen nog meer mensen in het bos.



Net voor de rust hing deze jas in het bos.
Bij de rust stond ik in de rij, maar er werd verzocht om gewoon te gaan zitten. 
Het duurde wel even, maar daardoor kon ik goed rusten.

Daarna ging ik verder met het tweede stuk van de wandelaars.


We liepen langst de Mark en ik zag deze spreuk.
In de verte was de kerk van Ulvenhout.


Het water stond best al hoog.



Er werd verder gewandeld langst de Mark.

En weer stond er een spreuk op ‘n steen.

Even later liep de tocht langst dit oorlogsmonument 

Deze wandelaars liepen met hun hondjes in het bos.





Nog een stukje door het bos en inderdaad toch even ‘n onduidelijkheid. 


Maar ondertussen kwam de kerk van Ginneken in zicht. 
Ik nam nog twee broodjes gehaktbal en één cola.

Aan het begin van de wandeling kreeg je bovenstaand briefje. De start van de overigen wandeling is op de Ginnekenmarkt. Weer iets dichter bij de parkeerplaats. De Oliebollentocht van 6 januari is wel bij de huidige startlocatie. 

Vergeet mijn gastenboek niet.

https://www.tboek.nl/gastenboek/tinykouters/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten