maandag 1 januari 2024

Nieuwjaarsloop THOR 1 januari 2024 (7,1 km)


Dit jaar liepen mijn broer en ik voor de 25ste maal de officiële Nieuwjaarstocht van THOR. 
Want in totaal hadden we al 27 maal op nieuwjaarsdag gewandeld. Ook in de 2 jaren dat er vanwege corona geen tocht kon worden gewandeld.
Toen hadden we zelf een tocht uitgezet.

We liepen al direct via een hekje het bos in.

Vanwege de regen waren er wel wat plassen in het bos. 




Het was best wel dreigend met de regen, maar uiteindelijk viel het allemaal wel mee.
Ondertussen liepen we een stuk op een verharde weg.

Om daarna weer in het bos Visdonk te komen.

Het viel mijn broer op dat een gebouwtje (fietsenstalling?) weg was.

Even kwam het zonnetje door.

Even later liepen we langst de Kalverstraat maar moesten die helemaal uitlopen.
Zodoende kwamen we na het extra rondje op ruim 7 kilometer uit.

Ook kwamen ondertussen al een aantal hardlopers binnen.
We dronken nog wat van de consumptie bon die we kregen. Daarna weer naar huis om later bij mijn moeder nieuwjaar te vieren.

Vergeet mijn gastenboek niet.

https://www.tboek.nl/gastenboek/tinykouters/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten