zondag 20 december 2020

Rondje Kerstkaarten rondbrengen 20 december 2020 (9,1 km)


Er moesten wat Kerstkaarten weggebracht worden.
Een in het centrum, de rest in de wijk Kroeven.
Een mooie gelegenheid om dit wandelend te doen. Ik was echter vergeten de batterij in mijn fototoestel te doen.
Gelukkig ontdekte ik het snel. Op naar het centrum.

Daar was te zien wat de consequentie was van de lockdown.

Bijna geen bezoekers in het winkelcentrum de Roselaar.
Wat op de laatste zondag van de Kerst een heel saai en unheimisch gevoel gaf.

Hopelijk is het allemaal snel voorbij en kunnen we weer wat meer.

Alleen de Kerstbomen gaven nog een beetje sfeer.
Gesloten



Ik liep het winkelcentrum uit en postte de eerste kaart.
Daarna naar de Kroeven waar ik de andere kaarten moest bezorgen.



Ik liep een stukje langst het watertje.

En zag de TV-toren.

Toen ik in de Kroeven liep zag ik ook dat hier veel winkels waren gesloten.




Bij de flats deed ik weer een kaartje in de bus. Daarna naar de Boutenslaan. Dit was de verste bestemming.



Ik liep langst een andere flat terug om ook daar een kaartje te bezorgen.




Daarna richting het Landjuweel. Hier moest ik het laatste kaartje in de bus gooien.

Bij het Landjuweel zag ik ook deze kerstversiering.


Ik liep verder richting het vrouwenhof.


Daar zette ik een aantal bruggetje op de foto.


Watertoren.
Ondertussen kwam ik in de straat richting de Watertoren.

Nu een stukje over de nieuwe markt. Richting de passage.

Ook hier was het saai stil. Geen koopzondag.

Wel stonden er producten uitgestald.

Alleen voor pasfoto's open. 
Ook de tullepetaon draagt een mondkapje. Hij zal het carnaval 2021 ook gaan missen.

Ik liep over de Kade richting de nieuwe wijk Stadsoever. Een wijk nog volop in ontwikkeling
Even over dit pad wandelen.

Speeltoestel

Het laatste stukje.
Er hing aan het eind van deze wandeling nog een Sarah buiten. GEFELCITEERD zal ik zeggen.
De wandeling zat er weer op. Weer ruim 9 kilometer in de pocket. En de meeste Kerstkaarten waren bezorgd.

Vergeet mijn gastenboek niet:
https://www.tboek.nl/gastenboek/tinykouters/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten