zondag 6 december 2020

Wandeling Wouwse Plantage Grijze route 6 december 2020 (5,1 km)


Nadat Sinterklaas het land weer had verlaten besloot ik vandaag ongeveer 5 kilometer te wandelen.

Omdat er vanaf de Natuurpoort bij de Wouwse Plantage diverse routes beginnen ging ik vandaag voor de grijze route.


Als eerste liep ik door de hoofdstraat van de Wouwse Plantage.

Daarna linksaf. Een onverhard gedeelte.
Hier zag ik kleine kerstbomen.
En ook deze schapen waren aan het genieten.



Doordat het soms drassig was op dit gedeelte moest goed worden gekeken waar je liep.



Stoomt lekker.



Nadat ik weer op een verhard gedeelte was aangekomen,  zag ik deze vogels overvliegen.




Dit paard keek ook mooi in de camera.





Het was een rustige route.


En ook zag ik nog deze paddenstoel.

Hoewel de weg doodlopend was, moest ik toch linksaf.

Het was weer een drassig pad.





Nog even een foto van dit bloemetje.



In de verte was de Wouwse Plantage weer te zien.




En even later was ook het bord te zien.


Ik besloot even in de kerk te kijken naar de Mariakapel.

Hier maakte ik nog enkele foto’s.


Daarna liep ik weer snel naar de parkeerplaats, waar het Sinterklaascadeau wat ik mezelf had gegeven stond.



Vergeet mijn gastenboek niet:
https://www.tboek.nl/gastenboek/tinykouters/


Geen opmerkingen:

Een reactie posten