zondag 24 maart 2024

Bart en Tijn Walk en Ride 24 maart 2024 (12,6 km)

 


Vandaag liepen mijn broer en ik weer eens een wandeltocht voor een goed doel. Dit keer was het stofwisselingsziektes.
 De start was bij Huis ten Halve waar ook steeds de Audax Winterserie van start gaat. We moesten de auto ongeveer 200m van de start wegzetten. 
Daarna liep ik enthousiast richting de start waar toen ik er bijna was tot de conclusie kwam dat ik mijn wandelschoenen niet had aangedaan. Dus terug naar de auto om de schoenen om te wisselen. 
Maar toen ik me had gemeld (ik had me al ingeschreven en mijn broer was gearriveerd) kon de tocht van ruim 12 kilometer beginnen. 

Zonder rustpunt en dat was voor mij het enige puntje van kritiek. 
Geen mogelijkheid voor een sanitaire stop op zo’n afstand is lastig. De tocht liep terug richting mijn auto, dus ik had ook nu nog mijn schoenen kunnen wisselen. 
Daarna ging de tocht richting sportpark Vierhoeven om daarna de bossen in te gaan. 



Een mooi maar bekend stuk zodat we niet echt op de routebeschrijving hoefden te kijken. 

We liepen richting het Roseven. 

Na bij het kruisbeeld even uit het bos te zijn gekomen, gingen we linksaf en direct rechtsaf weer een heel stuk het bos in. 



Omdat er nog maar 6 kilometer gewandeld had en het leek dat we toch weer richting Roosendaal liepen. 





Maar dat klopte niet. 

We liepen weer van Roosendaal af richting de rotonde op de Antwerpseweg tussen Roosendaal en Nispen. 

Nadat deze was overgestoken liepen we via het watermolenbeek pad uiteindelijk weer wel richting Roosendaal. 











Met een klein ommetje. 




Het sluisjes over en Huis ten Halve kwam weer in zicht ondanks dat we hier toch een klein stukje verkeerd liepen. 








Van de bon die ik had gekregen bestelde ik tomatensoep. 
Ik nam ook nog wat te drinken en nam een broodje kroket. Daarna weer naar huis. Later las ik dat er €10.000 was opgehaald.

Vergeet mijn gastenboek niet.

https://www.tboek.nl/gastenboek/tinykouters/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten