zondag 9 december 2018

Winterserie Audax 9 december 2018 (11,4 km)


Hoewel het weer er wat dreigend uitzag besloten mijn broer en ik vandaag 10 km te gaan wandelen.
Het zou pas na 12 uur gaan regenen, dus als we om 10 uur zouden starten konden we al binnen zijn. 

Nadat we waren gestart liepen we richting de Dijken een wijk in Roosendaal. 








Daarna een stuk door Visdonk. 



We liepen richting het T- huis waar de rust was. (Steeds dacht ik we moeten nog wel een eind, maar ik had ‘t Ossekopke in gedachte omdat daar wel meer de rust was.) 


Bij het T-huis dronken we wat en maakte een sanitaire stop. 




Daarna liepen we verder door het bos.

En zagen deze Kerstman.

Nog een klein stukje door het bos, richting de Antwerpseweg.
Deze koeien wisten nog niet dat het zo ging regenen. 
Soms was het drassig.








En toen we aan de ene kant van de Antwerpseweg een stuk richting de rotonde halverwege Roosendaal-Nispen liepen begon het te regenen. 

En even best hard. Omdat ik besloot mijn poncho niet aan te doen ( het leek vlug over te drijven) werd ik aardig nat. 


Toen we de rotonde overstaken en richting de finish liepen was het nog steeds regenachtig. Pas net voor de finish hield het op. Bij de finish namen we nog een chocomel. 

De eerste van de 3 winterwandelingen waren voltooid. Misschien lopen we de andere ook nog.

Vergeet mijn gastenboek niet:
https://www.tboek.nl/gastenboek/tinykouters/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten