zondag 16 juni 2019

Samenloop voor Hoop Roosendaal 16 juni 2019 (2de 12 uur)

Het werd een kort nachtje. Toen ik wakker werd had ik een kleine 4 uur geslapen. Ik bleef maar op mijn iPad kijken of er nog verhalen waren en kwam eigenlijk niet meer in slaap. Dus ik besloot maar even de filmpjes op mijn computer te zetten. Daarna nog een uurtje slapen? Maar dat lukte niet dus ik besloot maar te douchen en terug te gaan naar het Wielerexperience Roosendaal.
Daar aangekomen zag ik dat het bij onze stand nog rustig was. Het was iets over zeven. ik besloot te ontbijten en een paar rondjes te wandelen.
Ik zag Ankie van het Inloophuis ook wandelen. Zij coördineert iedere week op vrijdag onze wandelgroep.
Hoewel het nu niet zo goed te zien was branden de kaarsen nog steeds.





Ja het is stom stond op deze kaarszak.
Ook de Zumba was ondertussen gestart.
En iedereen kon meedoen (als men het bij kon houden)


Deze zak viel ook op met een kinderfoto.
Ondertussen was ik ook nog even langst geweest bij onze stand, maar ik wilde wat bewegen. Anders viel ik in slaap vreesde ik.
Het entertainmentprogramma werd vervolgd met een optreden van Sophie en Faela. Een heel mooi optreden.


De kinderen werden verzocht naar de start te komen voor de Kinderloop.
Start kinderloop
Omdat ik bij de start bij de KWF stand zat, kon ik pas om elf uur tijdens de kinderloop mee gaan wandelen.


Een ervaringsverhaal.
Een aantal kinderen bekeken ook de kaarszakken die ze zelf hebben gemaakt.




Na de kinderloop kregen alle kinderen een medaille. En ze konden mee gaan helpen aan een groot kunstwerk dat later geveild werd.
Tijdens de rondes die ik liep kwam ik Peter Konijn tegen die vroeg waar de zak van Korné stond. (+22-4-2018)
Ondertussen waren er al een groot aantal uren voorbij gegaan.
Ik besloot te lunchen, de wandelaars bleven maar doorwandelen.

Ondertussen waren Isméne, Sophie en Colinda aan het soundchecken.
En ook de wandelaars van Wij lopen op Rose waren nog op het parcours.
Nog 2 uur te gaan.




Ondertussen begon het laatste optreden van Sophie, Isméne en Colinda.





Tijdens het filmen klopte Jack van Etten van de organisatie op mijn rug. Ik moest me melden bij het hoofdpodium om kwart voor drie. Om het eindbedrag bekend te maken.




Het laatste optreden was het mooie lied van Sebastiaan waar je toch wel stil van wordt.
Ondertussen waren ook mijn zus, zwager en moeder komen kijken. Ikzelf zat er een beetje veel doorheen. Lopen, vrijwilliger voor de organisatie (KWF stand) en ondersteunende teamcaptain voor de RoseLinde begonnen zijn tol te eisen. Dus maar even geen laatste rondes wandelen.
Om kwart voor drie stond ik bij het podium.
De organisatie stond al op het podium. Ik werd geroepen en moest een doos tegen mijn buik houden.

€**.**0
€**.*00
€**.800 (ik draaide mijn doos om)
€*8.800
Het totaalbedrag was €98.800. Een geweldig bedrag na een geweldige Samenloop.

Filmpje eindbedrag

Ik bedankte de organisatie en sprak nog even met Udo Wiersma van KWF.
Daarna kon ik naar mijn team en we dronken met een aantal nog was. Vrijwilliger Ans werd nog geïnterviewd door Zuidwest TV.
Vergeet mijn gastenboek niet:
https://www.tboek.nl/gastenboek/tinykouters/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten