woensdag 1 januari 2020

Nieuwjaarswandeling THOR 1 januari 2020 (6,5 km)


2019 zit er weer bijna op. Een heel mooi jaar voor mij:
  • Vakantie in Limburg
  • Samenloop voor Hoop
  • Samen 100 feestje van m'n zwager en zus
  • Vierde lustrum behaald bij de 4Daagse
  • Moeder 80 jaar geworden

De vaste afsluiting van het jaar begint met een lunch bij de Oude Mart in Roosendaal.


Ik nam een uitsmijter.
 


Toen we afgerekend mocht er nog een oliebol worden meegenomen.
En bij mijn moeder thuis gingen we in de avond verder met de oliebollen, gedeelte gebakken door mijn broer en gedeeltelijk gekregen.
De avond verliep snel met o.a. kijken naar Mindf*ck.
En ook werd er Rummikub gespeeld.
Na het vuurwerk om twaalf uur maakten mijn broer en ik zich op voor de 1ste wandeling van 2020.

Zoals gebruikelijk was dat de Nieuwjaarstocht van THOR.


Hoewel het eerste stuk hetzelfde leek, was er ten opzichte van de vorige jaren weer wat variatie aangebracht.

We liepen nu via een onverhard pad richting de nieuwe wijk bij te Zand.


Waar nog een aantal woningen in aanbouw waren.


Daarna liepen we de wijk de Bergen in.

En weer zoals de laatste jaren langst een slootje.








Toen we bij het hek aankwamen was het dicht.
Maar iets naar rechts konden we via een opening toch op de juiste route komen.

Hier was weer een variatie aangebracht t.o.v. de afgelopen jaren.
We liepen via de Krampenloop, Langendijksestraat en Eindstraat richting het bos.






Hier was het nog een klein stuk richting de finish.

Het T-huis werd gepasseerd.


Het regende gelukkig niet tijdens de tocht.



Toen we weer bij de finish aankwamen kregen we één consumptiebon.
We dronken nog wat en reden naar huis. In de middag naar mijn zus om daar Nieuwjaar te gaan wensen.

Vergeet mijn gastenboek niet:
https://www.tboek.nl/gastenboek/tinykouters/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten