maandag 10 augustus 2020

Rondje Westrandpark 10 augustus 2020 (2,6 km)


Omdat het vandaag warm was maar ik toch een stukje wilde wandelen besloot in een klein rondje langst het Westrandpark te wandelen.


Ik nam mijn nieuwe fototoestel mee om weer wat mooie foto’s te maken.





Ik was vooral geïnteresseerd in de flora.


Hier konden hele mooie foto’s van gemaakt worden.


Ook de lichtspiegeling was erg mooi.




Tijdens de alternatieve Vierdaagse was ik ook langst een bloemperk gewandeld.

Uit hier konden mooie foto’s worden gemaakt.

Daarna liep ik verder richting de dieren die ook in het park stonden.

Kippetje




Via de Burgemeester Freijterslaan liep ik daarna verder.


Rembrandtgalerij
Op de Rembrandtgalerij staan ook mooie bloemen. Helaas is dit ook een gebied waar veel rommel wordt gevonden.



Nog een klein stukje naar huis waar ik deze bloemen op de foto heb gezet.
Zoals ik al schreef een kort rondje maar het was veel te warm.

Vergeet mijn gastenboek niet:
https://www.tboek.nl/gastenboek/tinykouters/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten