donderdag 20 augustus 2020

Rondje in de buurt van Visdonk 20 augustus 2020 (5,1 km)


Vandaag besloot ik weer eens naar het bos te rijden om daar te gaan wandelen.
Ik parkeerde mijn auto bij de Lodge en ging het bos in.

Ik wilde in eerste instantie in het bos blijven vanwege de warmte.
Maar al snel liep ik het bos uit..
 


Richting een afwatering die is aangelegd voor een aantal huizen die gebouwd zijn waar vroeger zwembad ‘t Zand stond.



Door de bomen was de huizen al te zien.



Ik kon hier weer mooie foto’s maken.



Daarna stak ik de Zundertseweg over

En maakte foto’s van diverse bloemen die in tuinen langst de route stonden.


Daarna liep ik richting het Dijkcentrum.
Da



Hier besloot ik een flesje drinken te komen omdat het toch wel warm was.
Wel 1,5m afstand houden natuurlijk.


Daarna verliet ik het Dijkcentrum weer.

Ik liep richting de Lavadijk.
Na het partycentrum ging ging ik linksaf.


En even later weer linksaf langst het gebouw van de Scouting Prinses Irene.

Daarna rechtsaf langst de Krampenloop.


Ook hier waren weer mooie foto’s te maken.




Ik kwam weer aan bij de wijk Dijken.


En zag een huis waar iemand 50 jaar was geworden. Een Abraham of Sarah dus.

Langzaam kwam ik weer in de buurt van Visdonk, het bos van Roosendaal.



Hier experimenteerde ik met mijn fototoestel om een mooie groene kleur te krijgen.

Want dat is bij een simpeler toestel vaak lastiger.
Op mijn nieuwe fototoestel is dit bij te stellen.
Maar nu weer even de wandeling.
Ik was weer bijna bij mijn auto.
Ondanks dat ik in eerste instantie meer door het bos wilde wandelen vanwege de hitte, was het toch een mooie tocht.
Ik kwam weer in de buurt bij mijn auto. Daarna nog een klein ritje naar huis.

Vergeet mijn gastenboek niet:
https://www.tboek.nl/gastenboek/tinykouters/


Geen opmerkingen:

Een reactie posten