zondag 8 november 2020

Wandeling nieuwe wijk 't Zand 8 november 2020 (2,1 km)


Omdat we minder hadden gewandeld bij de Rucphense Heide en het bij het T-huis erg druk was besloten mijn moeder en ik nog een klein rondje te wandelen. De auto werd bij De Lodge geparkeerd.


Nadat ik nog een paar paddenstoelen had gefotografeerd liepen we richting de nieuwe wijk bij 't Zand.


Mijn moeder had dit nog nooit gezien.



Er staan diverse verschillende  huizen en soms wordt er nog gebouwd.

In de verte zag ik de TV-toren.


Nadat we de wijk uitliepen kwamen we weer paddenstoelen tegen.
Het blijft mooi om ze te zien.

Daarna liepen we weer richting het bos.


Nog een klein stukje moesten we wandelen.


Toen we bijna bij de auto waren zagen we deze mooie paddenstoelen.
Daarna reden we weer naar huis.

Vergeet mijn gastenboek niet:
https://www.tboek.nl/gastenboek/tinykouters/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten