zondag 8 november 2020

Wandeling Rucphense Heide groen gedeeltelijk 8 november 2020 (3,4 km)


Hoewel ik vanmorgen al in de Wouwse Plantage had gewandeld had ik er zin in gekregen.
Dus nog maar een stukje wandelen in de middag, het weer was goed. Mijn moeder reed ook mee.

We reden richting Schijf om in de Rucphense Heide te wandelen.
Nadat ik had geparkeerd gingen we de groene route wandelen.
Dit was aangegeven met groene paaltjes in de bospaden.



En natuurlijk ook weer op zoek naar mooie herfsttafrelen om foto's te maken.


Er waren weer mooie paddenstoelen te zien.





Herfstblad



Toen we op een bepaald moment rechtsaf liepen zagen we ineens een tijdje geen groene paaltjes meer.



Wel waren andere kleuren te zien. We besloten dus toch een stuk terug te wandelen om te kijken of we echt niets hadden gemist.
Maar we zagen nergens geen zijpadden waar we in zouden moeten.
Daarom besloten we maar naar de auto te gaan. En natuurlijk ook weer enkele paddenstoelen fotograferen.




In de verte zagen we de auto's al staan.



Nog even een foto van dit vogelhuisje en daarna reden we richting Visdonk. De bedoeling was om even wat te drinken bij het T-huis, maar daar was het erg druk.

Vergeet mijn gastenboek niet:
https://www.tboek.nl/gastenboek/tinykouters/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten