zondag 8 november 2020

Wandeling Wouwse Plantage Blauwe route klein 8 november 2020 (7,5 km)


Enkele maanden terug had ik een folder meegenomen met wandelroutes in de buurt van de Wouwse Plantage.    
Omdat ik dit jaar vaak in Roosendaal heb gewandeld besloot ik vandaag daar eens te gaan kijken.
Ik parkeerde mijn auto bij de natuurpoort en besloot de gele route te gaan wandelen.
Niet zo'n grote route maar ik wilde later deze dag (het was nu nog ochtend) ook een stuk ergens anders wandelen om wat af te wisselen.


Natuurlijk was ik ook weer op zoek naar mooie paddenstoelen die ik op de foto zou gaan zetten.        
En ook dit vogelhuisje vond ik wel apart.

Rechtsaf het bruggetje over en dan weer gelijk linksaf.

Dat was een lang maar mooi stuk.



Met ook een aantal paddenstoelen.






Het waren soms mooie exemplaren. 






Wat mooi.



Het blijft een fantastisch gezicht.    







En weer moest ik een bruggetje over.



Om daarna weer mooie paddenstoelen te zien.
Daarna moest ik linksaf over een klein bruggetje. Tenminste dat deed ik maar want er was geen geel pijltje te zien.
Ik besloot dan maar de (kleine) blauwe route te wandelen. 
Had ik dan echt een pijltje gemist? Ik kon het me niet voorstellen want ik had nog nergens een afslaf gezien.

Met goed moed liep ik verder, het was namelijk best goed herfstweer..

De wandeling liep nu buiten het bos verder.




En weer zag ik een blauw pijltje.


En ook stonden er langst de kant weer paddenstoelen.


Even wat foto's van gebouwen die verderaf staan.




Even later kwam ik langst een zorgboerderij.




Ook deze bloem moest op de foto.

De paarden genoten ook van het mooie herfstweer.



In de verte zag ik de TV-toren van Roosendaal.

Kunstwerk langst de weg.


Ondertussen waren er weer een aantal kilometers afgelegd en ik zag dit gedenkplekje langst de weg.



Vogelhuisje



Ondertussen liep ik verder richting het centrum van de Wouwse Plantage.





Nog even een foto van mezelf maken. 😀😀 


Ik bereikte de Wouwse Plantage.

Nu was het nog een kleine kilometer rechtdoor.
Nog een mooi vogelhuisje.
En zag dat er bij deze grote beer een meisje (Noé) geboren was. Gefeliciteerd.
Toen ik de kerk was gepasseerd kwam het einde echt in zicht.

Helaas gesloten vanwege de coronamaatregelen.




Ik liep de parkeerplaats op en had de (kleine) blauwe route. De gele route komt ook nog wel een keertje. 
Daarna reed ik naar huis,


Vergeet mijn gastenboek niet:
https://www.tboek.nl/gastenboek/tinykouters/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten