zondag 30 januari 2022

J.B. Walk of life wandeltocht 30 januari 2022 (10,7 km)

 

Toch langzaam weer gaan trainen voor een (mogelijke) Vierdaagse van Nijmegen dit jaar. Men heeft het voornemen om het dit jaar toch weer te organiseren.
Ondanks de stijgende coronacijfers (besmettingen) lijkt het met de laatste mutatie in het ziekenhuis en de IC mee te gaan vallen.
Deze J.B. Walk of live tocht werd voor de tweede maal georganiseerd. Er zijn geen kosten aan verbonden maar er wordt wel een "vrijwillige" bijdrage gevraagd voor KWF. En omdat ik zelf secretaris ben van KWF Roosendaal steun ik dit doel uiteraard.
Mijn broer kwam me ophalen en samen reden we richting Etten Leur.
Het weer was een stuk beter dan 2 jaar terug toen de tocht voor het eerste werd georganiseerd.
Toen heb ik zelfs mijn fototoestel kunnen afschrijven vanwege het vocht. Hij maakt nog wel foto's alleen je ziet niet meer wat je fotografeert.



Maria en Jezus.
Het eerste stuk van deze wandeling liep over verhard terrein.







Door het weer konden mooie foto's worden gemaakt.




En ook deze eendjes genoten van het mooie weer.





Daarna liep de wandeling over een aantal onverharde gedeeltes.


Waar goed moest worden opgelet dat je niet weg gleed door de drassige paden. 
Want ondanks dat het droog was had het wel al een aantal dagen ervoor geregend.


Hier moesten we even goed kijken, maar al snel was het duidelijk dat we goed liepen.


Weer een onverhard gedeelte.




Soms ook weer goed opletten niet weg te glijden.
Al snel kwamen we weer in Etten Leur aan.
Nog een paar kilometer naar de finish.



We zagen dat we er ongeveer 2 en 5 minuten over hadden gedaan (toen we waren gestart stond de onderstaande klok namelijk op 1 minuut stond.) 
Nog even genieten van de erwtensoep en daarna richting Roosendaal.

Vergeet mijn gastenboek niet:

https://www.tboek.nl/gastenboek/tinykouters/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten