zondag 25 juni 2023

Wandeltocht Halve Marathon 25 juni 2023 (9,8 km)


     


Vandaag was het heel warm. 
Ondanks dat ik gekozen had om 25 kilometer te wandelen, besloot ik eerder deze week om toch maar 10 kilometer te wandelen. 
Vandaag liep mijn broer niet mee, hij was naar de Efteling. 
Ook de Halve Marathon was aangepast naar 10 kilometer, de 10 kilometer werd 8 kilometer en de 5 kilometer werd 4,5 kilometer.
Nadat ik me bij de bioscoop had ingeschreven kon ik beginnen. 


Het eerste stuk liep richting de Passerelle waar we overheen moesten. 





Al snel zagen we de Vliet we moesten rechtsaf en daarna direct weer linksaf en bleven langst de Vliet wandelen. 





Bij het viaduct ging de wandeling linksaf om langst de A17 te wandelen. 







We kwamen daarna in de Westrand aan (en ik was bijna thuis). 



De tocht ging verder door het Westrandpark. Hier loop ik wel vaker een rondje. 
Daarna langst de flat waar mijn Oma vroeger heeft gewoond. 

Op naar recreatiegebied de Stok. 

Hier was ook de rust. 
Maar eerst liepen we langst Outlet Rosada. D
e rust was bij Mazzeltov. 
Omdat wandelaars wisten waar het was liep ik een stukje verkeerd. 

Je had al ergens over moeten steken en kwam daardoor op een andere manier bij Mazzeltov. 
Bij de rust dronk ik wat en nam een sanitaire stop. 

Daarna verder richting Skydive. 
Een bruggetje over en daarna een stuk over een graspad. 
Hier zag ik veel mensen trainen met hun hond. 

Zelf ben ik niet zo favoriet van dit soort paadjes. 

Ik wil mijn hielspoor niet terug. 


Maar toen het pad ten einde was kon ik linksaf weer een bruggetje over richting het outlet centrum Rosada. 
De 25 kilometer splitste hier naar rechts. 

Richting het viaduct over de A17 richting de Wouwseweg. 
De terugweg was ingezet. Langst de molen richting de Hulsdonksestraat. Al snel kwamen we daarna bij winkelcentrum de Roselaar aan. Het laatste stuk liep over de Nieuwe Markt via het Jan Snelstraatje en het Kuiperstraatje richting de bioscoop . Hier dronk ik nog wat en zag dat Daphne Buijk haar wandelgroep de medailles omhing. Ik ging naar huis om me te douchen. Daarna naar de hardlopers kijken tijdens het tropische weer. Zelf voor de toeschouwers was het eigenlijk te warm.
Langst de molen richting de Hulsdonksestraat. 








Al snel kwamen we daarna bij winkelcentrum de Roselaar aan. 



Het laatste stuk liep over de Nieuwe Markt ...


... via het Jan Snelstraatje en het Kuiperstraatje richting de bioscoop . 
Hier dronk ik nog wat en zag dat Daphne Buijk haar wandelgroep de medailles omhing. 

Ik ging naar huis om me te douchen. 


Daarna naar de hardlopers kijken tijdens het tropische weer. Zelf voor de toeschouwers was het eigenlijk te warm.



Vergeet mijn gastenboek niet.

https://www.tboek.nl/gastenboek/tinykouters/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten