dinsdag 24 maart 2020

Rondje Westrand - Centrum 24 maart 2020 (4,8 km)


Omdat de georganiseerde tochten voorlopig zijn afgelast en we toch een wandeling mogen maken wil ik toch steeds wat foto's delen op deze weblog. Vandaag heb ik een rondje Westrand - Centrum gewandeld.
Mijn eigen bos???



Als eerste liep ik een stukje door het Westrandpark.



De lente.


Daarna kwam ik bij de nieuwe Haven, waar de wijk Stadsoevers in ontwikkeling is.


Ook deze eendjes genoten van de lentezon.


Toen ik richting het centrum liep gingen de spoorbomen net omlaag.

Even wachten dus tot de trein was gepasseerd.


Daarna kwam ik in het centrum aan met de Tullepetaon.
De horeca was gesloten.

Het was daarom ook stil op de Oude Markt.

Enkele restaurants bezorgen nog maaltijden en soms kun je het ook afhalen zoals bij dit Grieks Restaurant Irodion.

Ook op de nieuwe markt was het rustig.

Ik zag ineens een mol in de buurt van de Kadetunnel.
Wie is de Mol?

Langzaam kwam ik weer in de buurt van mijn huis.
Eerst nog even over de Rembrandtgallerij.



Hier heeft mijn Oma vroeger gewoond. Nummer 49.


Vergeet mijn gastenboek niet:
https://www.tboek.nl/gastenboek/tinykouters/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten