zaterdag 21 december 2019

Winterserie WIEGO 21 december 2019 (10,0 km)


De eerste wandeling vandaag. Ik had de keuze tussen Halsteren en Breda. Omdat in Halsteren pas om 10.00u kon worden gestart en in Breda om 9.00u besloot ik naar Breda te gaan.

We liepen richting het Mastbos.




Ondanks dat het niet helder was, liep het wel lekker in het bos.




Stukken van de route had ik al meer gewandeld en zodoende zag ik het bovenstaande gebouw weer.



Daarna weer verder door de bossen.


Helaas waren er geen paddenstoelen meer te zien. Dat klopt wel want morgen begint de winter.



Langzaam liepen we richting de rust.





Maar eerste nog even langst 2 meertjes waar ik even twijfelde of ik goed liep.



Maar toen ik uiteindelijk op de verharde weg aankwam bleek het allemaal te kloppen.


Bij de rust wilde ik de Kerstboom en Kerstman fotograferen. De boom lukte, maar toen was de batterij op.
Na de rust toen de batterij was gewisseld een nieuwe poging. De hand van de Kerstman ontbrak wel.

In het bos was een groep allerlei spelletjes aan het doen.
Maak maar een foto riepen ze. Dat heb ik dus gedaan.



Daarna liep ik verder door het bos en zag weer de kabouters die als een soort potlood in het bos staan.






Nog even een paar bruggetjes over.


De finish kwam al in zicht. Ik liep over hetzelfde pad terug waar ik in het begin ook was geweest.
Ik heb overigens het idee dat ik wel een pijl had gemist, omdat het laatste stuk niet helemaal klopte.

Toen ik bij de terugkomst op het kaartje keek (ik was overigens wel even teruggelopen, maar zag zo vlug geen pijl) bleek dat inderdaad zo te zijn.
Bij terugkomst dronk ik nog wat. Daarna reed ik weer naar huis. Vanavond nog een aantal kilometers wandelen in Nispen.

Vergeet mijn gastenboek niet:
https://www.tboek.nl/gastenboek/tinykouters/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten