zondag 6 september 2020

Dintelse Gorzen 6 september 2020 (3,1 km)


Vorige week zag ik foto’s van mijn zus van de Dintelse Gorzen.
Het leek me een mooi gebied dus ik besloot samen met mijn moeder en broer eens te gaan kijken.
Het bleek dat het bij de Benedensas was. Hier was ik een aantal weken geleden ook al geweest.

Maar nu stond ik aan de andere kant.
 
We besloten eerst wat te drinken en daarna te gaan wandelen.




Eerst even bruggetje over.


Daarna door dit mooie gebied.

Omdat ik mij nieuwe fototoestel bij had maakte ik foto’s van de omgeving.

En toch weer een beetje testen met de mogelijkheden.

Ook deze paddenstoel zagen we.





En weer paddenstoelen, waarschijnlijk door het vochtige gebied.



Het was inderdaad een mooi gebied.



Maar het mooiste moest nog komen.




Al waren de paddenstoelen natuurlijk ook prachtig.






Maar we kwamen ook voor deze dieren.

Het waren Schotse Hooglanders.



Een aantal stonden in het water.

Dat leverde mooie foto’s op.



En ook deze eendje zwommen in het water.



Ondertussen kwamen we weer bij het bruggetje aan waar deze vogel aan het genieten was.
Even rustig wandelen zodat ze niet wegvliegen.


Het leverde nog een paar mooie foto’s op.
Het was een heel mooi gebied, zeker om ook de lange wandeling nog eens te proberen.

Vergeet mijn gastenboek niet:
https://www.tboek.nl/gastenboek/tinykouters/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten