maandag 19 oktober 2020

Herfstwandeling (1) 19 oktober 2020 (4,0 km)


Vandaag besloot ik een herfstwandeling te maken. Omdat het nog zomertijd was bleef het na mijn werk nog wat langer licht.
Ik reed richting het bos.



Ik was vooral op zoek om foto's te maken van paddenstoelen.





Helaas was de horeca ook weer dicht. Daarom een treurig tafereel bij het T-huis waar ik in september nog (al was het op afstand) mijn verjaardag heb kunnen vieren.


Langzaam zag ik ook de paddenstoelen.




Hoewel sommige al kapot waren , zag ik toch vele mooie exemplaren.





Ook deze paddenstoelen zette ik op de foto, al zou je hier ook iets anders van kunnen denken qua vorm.

Langzaam kwam ik weer aan het einde van de wandeling. 


Ik liep nog even langst dit kruisbeeld en kwam weer bij de auto aan.

Vergeet mijn gastenboek niet:
https://www.tboek.nl/gastenboek/tinykouters/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten