maandag 12 oktober 2020

Rondje Centrum 12 oktober 2020 (5,7 km)


Omdat het weer een paar weken geleden was besloot ik weer een rondje te wandelen na mijn werk.
Als eerste liep ik langst de postbus om een brief te posten.



Vervolgens liep ik een stukje langst de haven om daarna de brug over te gaan.


In de verte was de TV-toren te zien.


Nog even een foto richting de wijk Stadsoever.




Daarna liep ik over de passerelle richting het station.


Daar stonden een aantal foto’s langst de kant.




Foto van de fontein bij het station.



Daarna liep ik richting het centrum.



En kwam langst de Kring (Theater) en de nieuwe bioscoop.

Achter de bioscoop liep ik richting de Nieuwe Markt.

Om even later via de Oude Markt in het Emile van Loonpark uit te komen.

Hier zag ik een aantal paddestoelen die in de boom waren gegroeid.


Laars ter gelegenheid van het 750-jarig bestaan van Roosendaal . Hierin zitten attributen die bij het 800-jarig bestaan eruit worden gehaald.



Ik maakte nog een aantal foto’s in het park.
Onder andere van deze eendjes.




Ik liep het park uit en ging richting de Kade waar ik de Polarbear zag. Op 30 oktober 1944 is Roosendaal bevrijdt door de Polarbear divisie .

Ik liep de Kade verder over sloeg daarna rechtsaf. 

Langzaam liep ik weer richting huis.
Een mooi rondje van bijna 6 kilometer.

Vergeet mijn gastenboek niet:
https://www.tboek.nl/gastenboek/tinykouters/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten