zaterdag 5 februari 2022

Winterserie WIEGO 5 februari 2022 (10,5 km)


Vandaag liep ik alleen de 3de tocht van de Winterserie. Officieel dan, want de eerdere tochten waren digitaal. Die heb ik overigens niet gewandeld.
Nadat de QR-code was gescand en ik mijn route had opgehaald maakte ik een foto van dit project.
Ik liep terug over de Ginnekenmarkt.


Al snel liep de tocht door een stuk onverhard terrein.
Wat soms wel wat drassig was.

J.J.M.R. Stoutjesdijk stuw


Na een kilometer of 3 liep de tocht door het bos.


Het was lekker weer om te wandelen.

De tocht liep richting Ulvenhout, de 5 kilometer was ondertussen al afgeslagen richting de rust.


Ondertussen liep deze route ook richting de rust. Nog ongeveer 1 kilometer te gaan

De rust was bij Jeugdland. Hier was ik al eerder geweest.
Ik nam even een rust en dronk een glaasje chocomel.

Na de rust liep ik al snel Ulverhout uit. 


Ik liep langst een natuurgebied richting Ginneken

In de verte de kerk van Ulvenhout.

In dit stukje kwam ik diverse hardlopers tegen.


En ook fietsers genoten van het mooie weer.



De laatste kilometers werden ingezet.




Nesten in het water.

Bijna bij het einde zag ik dit nest in het water.



De kerk van Ginneken kwam weer in zicht.
Een mooie wandeling. Ik nam nog een broodje gehaktbal en een cola en reed weer richting Roosendaal.
Weer 'n training voor de Vierdaagse.

Vergeet mijn gastenboek niet.
https://www.tboek.nl/gastenboek/tinykouters/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten