zaterdag 7 januari 2023

Oliebollentocht Wiego 7 januari 2023 (9,5 km)

 

Vandaag liep ik de 2de tocht van dit jaar.

Het was de Oliebollentocht van WIEGO in Breda.


De wandeling liep richting het Mastbos.




In het bos heb ik weer een aantal foto’s gemaakt.


De tocht liep richting Ulvenhout.







De kerktoren was na een tijdje al te zien.

Even wat foto’s van De Mark.
Waterval




Uiteindelijk kwam ik aan in Ulvenhout.


Nieuwjaarsconcert 
Molen in Ulvenhout.


Al snel kwam ik aan bij Jeugdland.

Een plaats waar vaker een rust is.

Bij de rust even een sanitaire stop en wat drinken.

Daarna de laatste kilometers richting Breda.


Weer een bruggetje over De Mark.



De finish kwam al in zicht.





De kerktoren van Ginneken was even later ook te zien.



En na ongeveer 2,5 uur was ik weer terug.
En natuurlijk oliebollen, al vind ik er 3 wel een beetje veel. Maar ze waren wel lekker.

Vergeet mijn gastenboek niet.

https://www.tboek.nl/gastenboek/tinykouters/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten