maandag 23 januari 2023

Tweeentwintigste Vierdaagse

Vandaag maandag 23 januari heb ik me opgegeven om voor de 22ste maal te proberen de Vierdaagse van Nijmegen uit te lopen. 

Dit jaar zal het voor mijn voor de 1ste maal 4x30 kilometer worden. 


Dat betekent dus dat ik vanaf nu  Middelaar, Plasmolen, Milsbeek, Breedeweg, Linden,  Beers, Cuijk (met de brug) en Molenhoek mag overslaan.
Hier loop ik wel voorbij.
Niet meer richting Middelaar, Milsbeek en Plasmolen
Geen Linden meer, helaas maar 6 maal kunnen bezoeken.
Geen brug bij Cuijk meer. (Dat vind ik misschien nog wel het jammerst)
En vanaf dit jaar afmelden bij de 30 kilometerstand. Nog even afwachten of ik Wandelschoen of Gladiool ben.

Laten we hopen dat het dit jaar ook echt weer 4 dagen zullen zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten