zaterdag 4 februari 2023

Winterserie WIEGO 4 februari 2023 (9,2 km)



Vandaag alweer de 3de tocht bij WIEGO in Breda dit jaar.
Binnenkort ook eens wandeltochten ergens anders gaan lopen. Die komen nog wel.
Ik was vroeg en moest me nog inschrijven. Omdat ik 2 weken geleden al was ingeschreven moest ik me vandaag melden zodat ze het formulier konden zoeken. Alleen nog even betalen.
Daarna kon ik starten. Ik liep over de Ginekenmarkt.
Al snel moesten we linksaf.

We liepen langst een onverhard terrein bij Wolfslaar.


Soms wel een beetje drassig, maar gelukkig was het niet glad.
Even voorzichtig bij dit bruggetje.





Daarna gelukkig weer een verhard gedeelte.


Om uiteindelijk weer in het bos uit te komen.
De 5 kilometer was ondertussen al afgeslagen naar de rust.

Ik moest nog een rondje lopen.


In het bos maakte ik een aantal foto’s met de spiegeling van de bomen in het water.

Ondertussen moest ik ook afslaan.


Op weg naar de rust.



Een stukje nog door het bos.





De rust was (weer) bij Jeugdland, hier was ik tijdens de oliebollentocht ook geweest

Ik dronk een chocomel en nam een sanitaire rust.

Daarna liep ik verder door Ulvenhout.

Rechtsaf en Ulvenhout weer verlaten.

Een bruggetje liep ik over.

Om daarna langst de Mark te wandelen.

Spreuk



Het was nu eigenlijk rechttoe rechtaan richting de finish.




Al had ik wel een stukje op een onverhard pad moeten wandelen. Ik liep echter parallel en kwam op het juiste punt uit.



De kerk kwam weer in zicht.
En na ongeveer 2 uur kon ik me afmelden. Nog even een cola drinken en daarna weer richting Roosendaal.

Vergeet mijn gastenboek niet.

https://www.tboek.nl/gastenboek/tinykouters/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten