vrijdag 27 maart 2020

Rondje Westrandpark 27 maart 2020 (4,0 km)


Omdat de georganiseerde tochten voorlopig zijn afgelast en we toch een wandeling mogen maken wil ik toch steeds wat foto's delen op deze weblog. Vandaag heb ik een rondje Westrandpark gewandeld.
Hoewel ik dit het Rondje Westrandpark heb genoemd, zou ik pas aan het eind door dit park wandelen.

Eerst liep ik richting het centrum, om halverwege over te steken bij de rotonde.

 
Ook de Herenkapper (die met een nicht van mijn zwager is getrouwd) is gesloten.

Even later liep ik langst de Kaeeltuin.


Lentebloemetje


Ik liep even later langst de molen De Twee Gebroeders
Daarna zag ik dat de Wouwseweg die deels was opengebroken.
Ziekenhuis in de verte waar de zorgmedewerkers een lastige tijd hebben.
Ik liep verder richting de Mesdagstraat. En daar lag ik ineens op de grond. Ik struikelde over iets, waarschijnlijk een wortel van de beplanting.
Met een zeer pijnlijke knie liep ik verder richting het Westrandpark. Dan was ik ook snel thuis om te koelen.
Hoewel het pijn deed liep het verder nog wel goed.
Ik liep langst de flat waar vroeger mijn Oma (moeders kant) heeft gewoond.

Daarna kwam ik in het Westrandpark.

Waar ik onder andere deze haan zag.



Door het mooie weer waren er mooie foto's te maken.

Twee zwanen.

Daarna liep ik naar huis.
Om echt te beginnen mijn pijnlijke knie te koelen. Maar even afwachten of ik de komende dagen nog een wandeling ga maken. De knie al misschien wel stram worden.

Vergeet mijn gastenboek niet:
https://www.tboek.nl/gastenboek/tinykouters/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten