woensdag 25 maart 2020

Rondje Haven - Spoor 25 maart 2020 (5,1 km)


Omdat de georganiseerde tochten voorlopig zijn afgelast en we toch een wandeling mogen maken wil ik toch steeds wat foto's delen op deze weblog. Vandaag heb ik een rondje Haven - Spoor gewandeld.



Om bij de Vliet te komen (daar kom ik richting de Haven) liep ik eerst een stuk achter een aantal flats langst.







Langzaam kwam ik parallel te lopen aan de A17.



Maar de afslag Borchwerf zou ik niet bereiken. Dat kan ook niet hier of je moet de Vliet over zwemmen.


Al snel liep ik langst de Vliet.
De suikerunie.

Toen ik bijna bij de brug was liep ik langst een aantal bootjes.



Een foto richting het centrum van Roosendaal, met de St. Jan.

Ik liep langst het RBC stadion richting de Passerelle om het spoor over te steken.


Passerelle


Hier heb je een mooi uitzicht op station Roosendaal.





Daarna liep ik langst het spoor richting het Emile van Loonpark.



Daar kon ik een aantal mooie lentefoto's maken.




Ik liep daarna over de Oude Markt richting de overweg. (De Schuiven)



Toen ik de overweg was overgestoken zag ik een aantal getekende hartjes.
Wees lief voor elkaar. Dat moeten we eigenlijk altijd doen.


Nog even een paar foto's maken van het begin van het zogenaamde Molenbeekpad.

Daarna richting huis. Waar ik langst een aantal huizen liep die reeds gereed waren in de nieuwe wijk Stadsoevers. Deze huizen zijn ook bewoond. In september 2019 heb ik hier namelijk al kunnen collecteren voor het KWF.


In de verte zag ik de Passerelle weer ik eerder dus overheen had gewandeld.
Daarna was mijn huis snel bereikt.

Vergeet mijn gastenboek niet:
https://www.tboek.nl/gastenboek/tinykouters/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten