zondag 29 maart 2020

Wandeling in de buurt 29 maart 2020 (4,9 km)


Omdat de georganiseerde tochten voorlopig zijn afgelast en we toch een wandeling mogen maken wil ik toch steeds wat foto's delen op deze weblog. Vandaag heb ik een rondje in de buurt gewandeld.


Na een paar dagen wilde ik ondanks mijn pijnlijke knie toch weer een stuk wandelen.

Ik liep weer achter de flats langst, maar nu niet naast de A17. Bij een eerdere wandeling was ik namelijk een bruggetje overgelopen.



Al snel kwam ik achter de flats vandaag, en liep via Scherpdeel waar vroeger de stort was richting de wijk Stadsoever.



Aan deze zijde was goed te zien dat men nog volop bezig is.




In de verte zag ik het Kellebeekcollege een MBO instelling.



Ik liep richting de Kade (Kaai) en besloot net voor de overweg (Schuiven) rechtsaf te slaan en langst het spoor te gaan wandelen.




Kijken richting de Westrand.
Er kwam een trein voorbij.

Toch wel frappant dat ik ondanks dat het allemaal heel dicht in de buurt van mijn woning is, ik toch weer nieuwe dingen zie.



Bijvoorbeeld dit stukje van het Molenbeekpad. Als je er oog voor hebt zie je overal nieuwe of bijzondere zaken.
Eendjes

Ik kwam weer in de buurt van de molen De Twee Gebroeders echter besloot ik nu om de straat die voor alle verkeer behalve voetgangers was afgesloten in te gaan.


En stak daarna de Wouwseweg over.

Ik besloot weer een stukje Westrandpark te wandelen.

Om daarna langst deze school te komen.
Nog even de weg oversteken en ik was weer thuis.

Vergeet mijn gastenboek niet:
https://www.tboek.nl/gastenboek/tinykouters/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten