dinsdag 16 juni 2020

Rondje Park Parklaan 16 juni 2020 (6,6 km)



Vandaag besloot ik mijn eerste van de twee brieven weg te brengen voor KWF Roosendaal.


Het was in de buurt van de Parklaan waar ik vroeger in de buurt heb gewoond. (Admiraal de Ruyterstraat)

 

Daarom liep ik over de Passerelle omdat ik dan snel in de buurt van de Parklaan zou zijn.




Wel nog even een paar foto’s maken van het station.



Ik besloot nog even langst het Mariadal te wandelen .

En zag dat er ook hier al weer veel plastic zakken aan de paal hingen.

Mariadal
Pater Gerardus Averdieck

Daarna liep ik richting de bioscoop, het Norbertuscollege naar de Parklaan.



Nog even naar het monument waar op 4 mei de Dodenherdenking is.




Daarna liep ik verder door het park.



Op de vijver heb ik vroeger wel eens geschaatst.

Vogels in het park.




Het park ziet er heel mooi uit.


Huis van Dokter Coxs, mijn eerste dokter.
Huis van dokter Groenendael, de opvolger.

In de Parklaan was men aan de weg bezig.

Ondertussen had ik de brief bezorgd en liep via de Gastelse weg weer verder.

Mooi huisje

Via Wiekendael ...
... en Roosdonck liep ik verder.



Langst de achterkant van het Norbertuscollege ...
... met de koepel om naar de sterren te kijken.



Ik maakte via de spiegel een foto van mezelf.
Langst het Kuiperstraatje liep ik richting de Molenstraat.



Tongerlohuis.




Ondertussen was ik aangekomen op de Oude Markt van Roosendaal.


Nog even door het Emile van Loonpark.






Nog een klein stukje.

Maar eerst even wachten tot de trein voorbij was.






Ik liep richting de nieuwbouwwijk Stadsoever.


Daarna was ik snel thuis. Later deze week de tweede brief wegbrengen.

Vergeet mijn gastenboek niet:
https://www.tboek.nl/gastenboek/tinykouters/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten