woensdag 17 juni 2020

Rondje in de regen 17 juni 2020 (3,0 km)



Vandaag wilde ik na mijn (thuis)werk de 2de brief van het KWF wegbrengen.
Omdat er regen voorspeld was keek ik op Buienradar. Het zou pas om 6 uur gaan regenen en dan kon ik al weer terug zijn.

Dus ik besloot te vertrekken en was weer vergeten dat men bij de Wouwseweg aan de weg bezig waren.


Maar na een kleine omweg kon ik verder.


Ik liep richting Hulsdonk onder het viaduct door.

Het werd wel een beetje donkerder en het druppelde toch wel wat.
Maar als Vierdaagsewandelaar laat ik me daardoor niet ontmoedigen.

Maar de druppels werden toch wel heftig en de sluizen gingen open.
Dus vlug maar schuilen in een tunneltje.
Om half zes zou het minder worden.
En dat gebeurde ook.

Helaas was het maar even wat minder.
Het begon weer hard door te regenen en buienradar gaf aan dat het nog wel even zou duren.
Dus vlug schuilen bij een bushokje en wachten op de bus. Ik moest een kwartier wachten.


Gelukkig heb ik altijd een mondkapje (wat verplicht is op dit moment) bij dus kimono met de bus mee.
Even overstappen bij het winkelcentrum waar al snel de bus richting huis aankwam.
Hier moest ik nog een kleine 100m door de regen. Het werd een wandeling in de regen.
Vergeet mijn gastenboek niet:
https://www.tboek.nl/gastenboek/tinykouters/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten