dinsdag 23 juni 2020

Rondje Visdonk - Landerijen - Dijken 23 juni 2020 (5,8 km)



Vandaag reed ik na mijn werk weer richting het bos. Ik parkeerde mijn auto bij de Lodge (horecagelegenheid.)

Ik liep een klein stuk door Visdonk.

Ik stak de Zundertseweg over en liep via een fietspad richting de dijken.
 


Vogelhuisje



Ik wilde richting de wijk Landerijen wandelen. Bij een eerdere wandeltocht had ik namelijk een bruggetje gezien dat uiteindelijk bij de Landerijen uitkwam.


Onderweg maakte ik wat foto’s zoals hier van het insect.

En ook deze duif poseerde voor de camera.


Ik liep verder richting het SPI (Scouting Prinses Irene) waar ik vroeger de EHBO lessen heb gevolgd.
Nadat onze vereniging was geliquideerd heb ik me in Kruisland ingeschreven.
Ook hier gelden de coronaregels.



Ik liep verder richting het bruggetje. Helaas was de foto onscherp, dus die heb ik niet gedeeld.






Ik liep een stukje door de Landerijen.


Om daarna weer in de wijk Dijken uit te komen.



Verder richting het winkelcentrum.



Waar ik het nieuwe bankje ...

... en deze appel zag staan. Ik kocht bij het cafetaria nog even een flesje drinken.


Daarna even genieten van een stuk groen in de Dijken.



Ook deze bloemen moest ik fotograferen.



Langzaam kwam ik weer aan bij de Zundertseweg, nog een klein stukje te gaan.


Schapen.
Ik besloot hoewel ik bijna bij het einde was nog een extra rondje te maken.


Nog een klein stukje Visdonk ...



... en langst het gedenkbos.

Om uiteindelijk weer bij mij auto aan te komen.


Toch wel fijn zo wandelen na je thuiswerk. Even ontspannen en daarna een lekkere douche.

Vergeet mijn gastenboek niet:
https://www.tboek.nl/gastenboek/tinykouters/


Geen opmerkingen:

Een reactie posten