vrijdag 26 juni 2020

Rondje in de hitte 24 juni 2020 (3,8 km)




Ondanks de hitte besloot ik toch een klein stukje te wandelen.
Het werd een wandeling richting de stad waar ik wat inkopen wilde doen.

Ik liep zonder een omweg richting de stad.
 

Het was echt te warm vandaag. En omdat ik had gewerkt was ik ook wat vermoeid.

Wel iets anders dus dan eerder deze maand toen ik werd overvallen door een regenbui en met de bus naar huis moest.

Roosendaal komt weer tot bloei.
Na de versoepelingen van de coronamaatregelen op1 juni zouden er op 1 juli weer versoepelingen komen.


Ik liep wel even door het park ...


... om uiteindelijk op de Oude Markt met de terrassen uit te komen.
Daarna liep ik naar de Roselaar (winkelcentrum) waar ik mijn inkopen deed en een ijsje kocht.

Ik besloot naar huis te wandelen.


Een klein rondje vandaag, maar nog wel even deze bloemen op de foto zetten.

Volgende keer weer iets langer.


Vergeet mijn gastenboek niet:
https://www.tboek.nl/gastenboek/tinykouters/


Geen opmerkingen:

Een reactie posten