donderdag 2 juli 2020

Rondje begin vakantie 2 juli 2020 (7,5 km)



Donderdag 2 juli half vijf, de vakantie is begonnen. Vier weken relaxen.
Ik besloot al was het via een omweg richting het centrum te wandelen en daar een lekker pilsje te nemen.
Om het begin van de vakantie in te luiden.

Als eerst liep ik richting de Vliet.
 


Om er een stukje langst te wandelen.
Bij de alternatieve Vierdaagse zullen mijn broer en ik hier ook een paar maal langst wandelen.



Daarna ging ik de brug over waarbij ik nog even keek richting de nieuwe wijk stadoevers.

Langst het RBC stadion (waar RBC Roosendaal volgend jaar in de 2de klasse mag spelen) richting de Passerelle.


Deze keer liep ik om het stadion heen.
In de verte kwam de passerelle al in zicht.



Het voordeel is dan je dan gelijk in de buurt van het station bent.



De passerelle is te danken aan ...

Nu liep ik richting het centrum.


Nog een stukje door het park.

D’ouwe sok van Roosendaal

Daarna kwam ik op de Oude Markt waar ik op het terras kon genieten van mijn pilsje.


Omdat het even begon te regenen mocht ik overdekt gaan zitten. Om nog een tweede pilsje te bestellen.

Daarna liep ik, de regen was ondertussen opgehouden, weer verder.
 

De nieuwe bioscoop begint zijn vorm te krijgen.


Ik liep richting Mariagaard, waar ik een aantal foto’s heb gemaakt.

Helaas was de kapel niet meer open.


Ik liep verder en kwam op de nieuwe markt aan.




Ik liep verder en zag dat er waar vroeger de LTS stond volop werd gebouwd.


Daarna liep ik langst de A58 richting Hulsdonk (wijk)
Foto richting het centrum.
Foto richting het station.
Ik kwam langst de speeltuin Kade...
... en deze molen.

De Wouwseweg was ook weer een stuk verder af.


Op het 2de balkon van boven woonde vroeger mijn Oma.

Het laatste stuk ging door het Westrandpark




Ik was weer bijna thuis.



Ook mijn bos (Tiny Forrest) was weer gegroeid.


Nog even een foto van de vijver in het park.

Daarna liep ik langst de Vrouw in kooi.



Nog even een paar foto’s van mooie bloemen.


Mijn huis kwam weer in zicht, het was een stevige wandeling zo in het begin van mijn vakantie.


Nog even een paar bloemen fotograferen.



Vergeet mijn gastenboek niet:
https://www.tboek.nl/gastenboek/tinykouters/



Geen opmerkingen:

Een reactie posten