zaterdag 22 juli 2023

Woensdag 19 juli 2023 Dag van Wijchen (Doorkomst Wijchen) Deel 1

   

     

In de volgende 3 blogs zijn foto's te zien van de doorkomst in Wijchen. Hieronder staat het algemene verhaal.

Uitslapen vandaag dus en later met de trein richting Wijchen. Formeel was ik nu echt uitgevallen, lees niet gestart. Normaal zou ik al snel terugkomen op de beslissing om te stoppen, maar dit jaar niet. De gedachte om toch te starten kwam niet meer in mij op. Ook mijn broer sliep uit. Daarna ontbijten en richting het station lopen. En wachten op de trein naar Wijchen. Van eerdere Vierdaagse wist ik dat het niet ver lopen was naar het parcours. We liepen langst de molen en zagen dat het al aardig druk was. Maar ik wist dat het nog drukker zou worden met wandelaars want tussen 11 uur en half een komen de meeste wandelaars voorbij. We liepen naar links over de stoep in de richting van de wandelaars. Daar heb ik afwisselend op een muurtje gezeten en langst de kant gestaan. En het werd inderdaad druk met wandelaars. Een man aan de kant irriteerde zich wel aan het feit dat er mensen voor hem gingen staan. Hij was bewust in de schaduw gaan zitten. Ik kon veel foto’s maken van wandelaars die langskwamen. Deze heb ik in een aantal blogs verwerkt. Al deed het wel pijn dat ik was moeten stoppen, wist ik van binnen wel dat het besluit goed was. En we bleven kijken naar de vele wandelaars die nog langskwamen. Iets na de middag besloten we weer richting Nijmegen te rijden. Hier konden we gaan kijken naar de aankomst tijdens de Roze Woensdag.
















































































































Vergeet mijn gastenboek niet.

https://www.tboek.nl/gastenboek/tinykouters/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten