zondag 16 juli 2023

Zondag 16 juli 2023 Aanmelden + Vlaggenparade

  

     

Zoals gebruikelijk reden mijn broer en ik richting Nijmegen om ons startbewijs op te halen voor de 105de Vierdaagse. Mijn broer kwam me met de auto ophalen en we reden naar Nijmegen. Voor de Corona reden we altijd met de trein maar omdat dit erg duur is geworden en er ook geen goedkope kaartjes zijn via Kruidvat of andere winkels. In Nijmegen zetten we de auto weer in de gebruikelijke fietsstraat neer en liepen we naar de aanmeld hokjes. Toen we daar aankwamen sloten we aan. Mijn broer was na 20 minuten aangemeld, ik moest meer dan een uur in de rij staan. Mijn broer belde zelfs opeen bepaald moment. Er stonden toen nog ongeveer 10 personen voor mij. Bij één van de personen werkte de QR-code op de telefoon niet. Hij moest naar de centrale administratie maar mocht daarna gelijk terugkomen zonder weer in de rij te moeten staan. Toen was ik eindelijk aan de beurt mijn bandje werd omgedaan en ik werd gescand. Daarna kon ik naar mijn broer. Nog even naar Frieda de vrijwilliger die in de wandelgroep van vrijdag meeloopt. Daarna liepen we verder de stad in. En zagen de bezemwagen staan. Even niet aan denken. In de stad kocht ik 2 saucijzenbroodje. Het viel niet goed, ik werd er weer misselijk van wat ook eerder tijdens de Zevendorpentocht was gebeurd. Gelukkig zakte het daarna. De vlaggenparade kwam bijna voorbij en ik pakte mijn filmcamera om te filmen. Toen de parade voorbij was liepen we naar een ander punt waar ik foto’s maakte. De dag liep ten einde, we liepen naar de auto om naar huis te gaan. Nog 1 nachtje slapen en daarna naar ons gastadres.
































































Vergeet mijn gastenboek niet.

https://www.tboek.nl/gastenboek/tinykouters/


Geen opmerkingen:

Een reactie posten